Sklep internetowy działający pod adresem www.plotyogrodowe.pl, prowadzony jest przez firmę MULTI COMPANY Paweł Bogaczewicz, z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Baligrodzkiej 4/13, NIP: PL6871811609
Regulamin określa prawa i obowiązki osoby zamawiającej oferowane produkty, zwanej dalej KLIENTEM.
Każdy klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią regulaminu. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
Oferta sklepu
Wszystkie ceny wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT oraz są cenami brutto.
Ceny umieszczone przy każdym towarze nie obejmują kosztów przesyłki.
Aktualny cennik przesyłek podany jest niżej.
Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
Zamówienia
Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.plotyogrodowe.pl.
Po złożeniu zamówienia Klient dostaje za pośrednictwem poczty elektronicznej wiadomość z podsumowaniem i potwierdzeniem złożenia zamówienia.
Warunkiem realizacji jest podanie prawidłowych danych kontaktowych wraz z numerem telefonu, zgodnie w wymogami formularza zamówienia. Dane Klienta podane przy składaniu zamówienia mogą zostać wykorzystane do potwierdzenia realizacji składanych zamówień. Każde złożone przez Klienta zamówienie jest potwierdzane przez sklep.
Anulowanie zamówienia – zgłoszenie rezygnacji należy dokonać pisząc na adres: kontakt@plotyogrodowe.pl
Klient może zrezygnować z zamówienia na każdym etapie jego realizacji bez podawania przyczyny.
Przy płatności przelewem (przedpłata), za datę potwierdzenia zamówienia, przyjmuje się wpływ środków na konto sklepu.
Czas realizacji zamówienia nie obejmuje czasu dostawy.
Formy płatności
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- gotówką przy osobistym odbiorze towaru
- gotówką przy odbiorze towaru (kurier dostarczający produkty odbiera należność za zamówienie wraz z wliczonym kosztem za przesyłkę)
- przelewem bankowym bezpośrednio na konto sklepu.
- za pomocą systemu tpay.com
Przesyłka
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Cię formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. Poniżej znajdziesz listę standardowych kosztów dostawy, które dotyczą jednej paczki do 30 kg wraz z szacunkowym czasem dostarczenia zamówienia:
Sposób dostawy | Przedpłata (przelew lub płatność online) | Pobranie | Czas dostawy |
Firma kurierska | 20 zł | 25 zł | 1-2 dni robocze |
Odbiór osobisty | bezpłatnie | bezpłatnie | – |
Uwaga: koszt dostawy może ulec zwiększeniu w przypadku produktów o niestandardowych gabarytach i/lub większej wadze.
Gwarancje
Każdy towar zakupiony w naszym sklepie objęty jest gwarancją producenta.
Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone ww. ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.
Reklamacje i zwroty
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
- Aby odstąpić od umowy zawartej na odległość Klient zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie. Wzór oświadczenia można pobrać TUTAJ.
- Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne, jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy, pod warunkiem, że zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty
- Klient zwraca towar do Sklepu na własny koszt w terminie 7 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
- W innych przypadkach reklamowany towar należy odesłać we własnym zakresie na adres naszego sklepu. Do odsyłanego towaru należy dołączyć oryginał dowodu zakupu oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa powyżej.
- Zwracany towar należy odesłać na adres naszej firmy:
BOGATECO Sp. z o. o.
Ul. Hoffmanowej 19, 35-016 Rzeszów
- Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. Gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie towaru na wskazane przez Państwa konto bankowe
- W wypadku odstąpienia od umowy Konsumentowi zwracane są otrzymane od niego płatności (nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych), w tym koszty dostawy do Klienta, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego.
- Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do sklepu za pobraniem.
- Klient w chwili otrzymania przesyłki winien jest sprawdzić przesyłkę. Jeżeli stwierdzi jakiekolwiek braki, uszkodzenia, niezgodności powinien niezwłocznie skontaktować się ze sklepem. Reklamacje są rozpatrywane jedynie w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego w obecności przewoźnika.
- Prawo odstąpienia od umowy dotyczącej towarów zakupionych w Sklepie, o którym mowa powyżej nie ma zastosowania do zakupów dokonanych przez podmioty prowadzące działalność gospodarczą w ramach i na potrzeby tej działalności.
Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271.
Składając zamówienie Klient akceptuje powyższy regulamin.
Formy płatności
- Przelew bankowy
Nr konta ALIOR BANK SA: 03 2490 0005 0000 4500 3272 5311
MULTI COMPANY Paweł Bogaczewicz,
35-505 Rzeszów, ul. Baligrodzka 4/13,
Termin płatności: 7 dni. W przypadku braku wpłaty w tym terminie, zamówienie będzie anulowane.
- Płatności on-line t-Pay
- Odbiór osobisty
Istnieje możliwość odbioru zamówionego towaru w magazynie logistycznym pod adresem:
BOGATECO, ul. Hoffmanowej 19, 35-016 Rzeszów
- Pobranie– płacisz gotówką przy odbiorze towaru kurierowi. TA metoda płatności wiąże się z wyższą opłatę za realizację zamówienia, która nie występuje w przypadki innych opłat.
Czas realizacji zamówienia
Bezpośrednio po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia.
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności.
Złożone zamówienie zrealizowane zostanie natychmiast w miarę posiadanych stanów magazynowych, zdecydowana większość towarów z naszej oferty staramy się mieć na stanie
O ewentualnym braku jakiegokolwiek z zamawianych towarów powiadamiamy za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie
W razie braku możliwości nabycia konkretnej pozycji zostanie zamawiającemu zaproponowany inny towar
Ostateczną decyzję w każdym przypadku podejmie zamawiający poprzez złożenie dodatkowego zamówienia uzupełniającego lub rezygnację.
Regulamin obowiązuje od 25-11-2021